Nazlimom Sorum başlıkta kızlar. Bebeğim 18 aylık ve kendi kendine rakamları öğrendi biz özel bi çaba göstermedik öğrenmesi için. Bu normal mi? Sizde de durum böyle mi?
mekanikikter Nazlimom Bu çok özel bir durum maşallah IQ yüksekmiş. Benim bir yeğenim öyle. Fazla dillendirmeyin nazar değmesin yavrukuşa😇💞
morjaguar Nazlimom 12 aylık oğlum konuşmuyor asla ama 5e kadar gösterir. tamamen maruz kalmasıyla alakalı bence.
Nazlimom SeninAnnenBirMelektiYavrm Rakamları söylüyor, görünce tanıyor, hatta rakam ters ise düzüne çevirip öyle okuyor
Misafir200519 Nazlimom Biz 19 aylıksız henüz öyle çok kelimesi de yok sürekli konuşuyorum ediyorum ama böyle çocuklar görünce acaba bi sorun mu var diye düşünüyorum:( üzülüyorum çok:(
elmaliturtam Rakamlar ile ilgili görsel materyal var ise onlardan öğrenmesi normal misal oyun halısı kartlar kitaplar gibi bizimkinin oyun matı şekilli ve harfli idi ordan görsel hafızadan çok erken kapmıştı
Nazlimom mekanikikter dışardan güzel gibi görünüyor ama ben biraz tedirgin oldum. Zeki olmasını isterim ama üstün zekalı falan olursa eğitimi zor olacak
mekanikikter Nazlimom anne baba bilinçli ise üstesinden gelebilirler. Öğrenme sürecini yavaşlatıp akranlarıyla az da olsa uyumlu gitmesini sağlayabilirler
Nazlimom Misafir200519 hayır cnm neden öyle söylüyorsun. Her şey zamanında güzel. Vakti gelince o da öğrenecek her şeyi inşallah
elmaliturtam Misafir200519 hiç üzülme kardeşim bol bol konuş anlamlı anlamsız bir kaç gün bir kaç kelimeye odaklan sürekli aynı kelime işe ilgili cümle şarkı hikaye anlat sonra o kelimeyi değiştir misal iki gün kedi köpek daha sonra anne baba gibi asla soru sorma bu ne bu ne diye o ne ile ilgileniyor ise onunla ilgili konuş elinde kaşık var ise kaşık elma var ise onunla ilgili oynayarak görsel hafıza işe çok daha kolaylaşır işin.
Nazlimom morjaguar maşallah ama biz çok maruz da bırakmadık çalışıyorum ve annem bakıyor kızıma çok sık aktivite falan da yaptırmayız
eylulmin Nazlimom sık gördüyse ve siz de bir iki kere gösterdiyseniz öğrenmesi normal. Çünkü zihinler bomboş ne verirsek onu alıyor.