Mihribann11 14 aylik kizim, beşigi söktük maalesef bir sure yerde uyudu . Beşigini Kurdum 2 3 gün denedim uyumuyor uyanıyor ciglik cigliga alıştı tabi uyanıp gelmeye . Nasıl alıştıracağım ben ya
Denizzz88 Mihribann11 benimkide 7 aylık 2 haftadır falan yanımda yatıyor alıştı napcağımı bilmiyorum😑
esraesma Mihribann11 14 buçuk aylık kızım benimkide yatmıyor. Doğduğundan beri gündüz yerinde yattığı sanırım yenidoğan zamanıydı. 2. Ayından beri ayağımda uyuyor bütün gündüz uykularını ve gecenin çoğunu. Eşimi salona gönderdim yatakta beraber yatıyoruz kendini sürekli ordan oraya atıyor. Uyku düzeni yok herşey berbat. Ben bitik durumdayım..