Kızım 8 aylık. Ek gıdada ilerleyemedik asla sevmiyor. 1 haftadır blw deniyorum. Ağzına götürüyor ve çiğniyor. Ancak beceremiyo mu anlamadım. Yani baya çiğniyor sonra dışarı atıyor. Tekrar verince eline tekrar götürüyor aslnsa yani ymeek olduğunu anladığı halde ama Çiğnedikten sonra dışarı atıyor. Kaşıkla verdiğimde yemek olduğunu anladığında bir daha açmıyordu mesela ağzını. Birkaç yutkunma duyuyorum. Başlarda böyle olup sonra düzeliyorlar mı🥲