Uraz24 Kızlar merhaba ben yeni doğum yapmış lohusa bir anneyim 19 günlük bebeğim var 14 gününü küvezde geçirdik :( çok şükür o günler geçti. Ama ben bebeğimi çok sakınıyorum annem eşim hariç kimseye göstermek istemiyorum sanki cam bi fanus olsa da içine koysam o kadar ki kıskanıyorum herkesten bişey olacak sanıyorum bu durum normal mi geçer mi :(
Buglem Uraz24 geçer canım zamanla bende ilk zamanlar eşime vermek istemiyordum yavaş yavaş alışırsın. Bir süre kuvezde de kalmış oda etkiliyordur büyük ihtimal seni
Selenay Uraz24 inana suan benm korkuma kimse alamıyo kıcagına bebeği 2 aylık oldu yeni yeni atlatıyorum bahsettiğin hisleri 😊
Tazeanne53 Bende öyleydim✋🏻 Biri kucağına alınca içim giderdi. Pençelerimi açıp beklerdim. Ve bu durumdan çok rahatsızdım. Sağlıklı bir ruh hali değil çünkü. Ama azalıyor. Büyüdükçe o da hoşlanmadığı şeylere tepkisini belli ettikçe sizde rahatlayacaksınız.
Uraz24 Tazeanne53 evet bende çok rahatsızım kendimi delirmiş gibi hissediyorum mutfağa su içmeye bile gitsem sanki bensiz kalacak gibi hissediyorum umarım zamanla geçer
Tazeanne53 Uraz24 tamamen geçmiyor ama azalıyor. Ben sadece anneme ve kardeşime gönül rahatlığıyla veriyordum. Hala da öyle. Eşime bile hala tam güvenemiyorum. Güvenlik önlemleri konusunda çok rahat çünkü. Dolayısıyla bebeğimi verip 1 saat bile yatıp uyuyamıyorum.
Asafemir 1 ay 25 günlük oğlum eşim annem alıyor ama kaynanama verirken içim gidiyo bişi olcak diye tutma şeklinden dolayı😂
Brcstndg Uraz24 geçer merak etme. 2 dakika tutsalar da kollarım dinlense bile dersiniz gün gelince. Ben de 1 ay falan okuyup üflemelerine bile sinirleniyorudum🤣 Hayırlı olsun bebeğiniz.
Mineltoygar Biz de bir hafta küvezde kaldık,15 günlüğüz. Ve ben de aynıyım, biri yaklaşımca nefesini verince içim gidiyor mikrop olacak şu bu diye
asocialmom Uraz24 ben de öyleyim 3 aylık olcak daha yeni yeni birilerine verebiliyorum o da en yakınlarıma ama bendeki geçecek gibi değil zarar verecekler gibi geliyor isteyerek değil tabi
Babe Uraz24 gececek insallah..benim bebegim 20 gunlukken bir gun gorumcemler geldi esleri filan bebek kucaktan kucaga geziyordu icim gidiyordu neyse emzirmem lazim diyip odaya goturdum halbuki toktu..kapiyi kilitleyip kiskancliktan aglamistim😂😂 ama suan birisi gelse tutsa da ben yemek yapsam is yapsam diye bakiyorum 40i cikinca duzelir insallah canim🌸
Ahsenimltm Uraz24 ben ilk gunden esime verdim. Babalik gudusu icin bu gerekli bence. Sonucta biz karnimizda tasiyoruz ama babalar kucagina almadan anlamaz derler. Gazini cikarttirdim esime
Ahsenimltm Uraz24 yanlis okumusum ben☺ kuvozde kaldiginicin boyle hissetmen cok normal bence. Bende 40 i cikana kadar kimseye opturmedim. Bebek biraz buyuyunce gecer diye dusunuyorum benkmki 3 aylik ben sevdiklerinde mutlu oluyorum☺