Selam kızlar oğlum gazını çok zor çıkarıyo gecede gazı olduğu için çok uyanıyo yüzüstü yatırınca rahat ediyo gazını çıkartabiliyo gündüz yüzüstü yatırıyorum yanında olduğum için korkmuyorum nefes alamaz diye ama gece de yatırsam bı sorun olur mu acaba yanımda uyuyo ama uykuya dalarsam nefes alamaz diye de korkuyorum.Yüzüstü yatıran varmı aranızda