Bebeğim 15 aylık sünnetli bu gün pipisini tutarak ağladığımı fark ettim açıp baktığımda şişmişti ve kızarıktı. Bende pişik olduğunu düşündüm altını değiştirdim kremini sürdüm ama nasıl ağladı katılarak yaktı sanırım. Tekrar bezini açtığımda daha da kötü olmuştu sanki alttaki derisi gözüküyor gibi. Başına böyle bir şey gelen var mı. Eşimdem de pişik kremi almasını istedim evdekiler önleyiciydi. Fito ve trosyd vermiş eczacı karıştırıp sürün demiş. Şimdi sürdüm karton bardak koydum çünkü işedikçe değdikçe ağlıyor. Geçmezse sabah doktora götüreceğim başına gelen var mı ne olabilir?