Asel1naz2 bağışıklık sisteminin vücudun kendisine saldırması sonucu ortaya çıkan bir hastalıktır. Bu hastalıkta bağışıklık sistemi özellikle gözyaşı bezi ve tükürük bezlerini kendisine yabancı olarak algılar ve savunma amacıyla bu hedef dokulara yönelik antikorlar üretir.
Bunu okudum şimdi bende bilmiyordum. Ne manyakça bişeymiş yahu. Bağışıklık sisteminin vücuda saldırması. Yabancı olarak görmesi. Ne hastalıklar var. Çok geçmiş olsun