benim kızımda uykuya geçmeye başlayınca çok ağlar,, hatta sesi kısılır. Alırım bi 1-2 dk kucağıma sakinleştiririm. Sonra yatırırım emziği çok tutamasada veririm ağzına(destek sağlarım örtüyle çıkmasın diye) ve bi yandan hem karnını hem saçını alnını okşarım. Yada bazen farketmediği zaman gözüne örtü
örterim daha çabuk gözlerini kapatır