Gulenay1234 Kızlar aranızda ya da tanıdığınızda rahim duvarı kalınlaşmasından dolayı özel bölgede çıkan çıban şeklinde şişlik için nasıl bi operasyon yaptılar yakma haricinde oraya dikiş atma durumu olur mu bilen varsa sevinirim 🌸
BirAlparslanAnnesi Gulenay1234 valla rahim duvarı kalınlaşmam vardı ama öyle çıban gibi şişlik falann yoktu ilk defa duyuyorum
UcuBulunamayanBant Gulenay1234 rahim duvarı kalınlaşmam var hatta bu yüzden doğumum çok çok çok zor oldu ama hiç bu tarz bı durumla karşılaşmadım
Gulenay1234 BirAlparslanAnnesi kayınvalidemden duydum bende canım hatta diktiler dedi dikmelerine anlam veremedim yakacak demişti sadece en başta
BirAlparslanAnnesi Gulenay1234 bence yanlışı var kayınvalidenizin benim rahim duvarı kalınlaşmam vardı mesela buna sebep olan şey polipmiş ameliyat olmuştum ama dikiş galan öyle bişe yok yani
Gulenay1234 UcuBulunamayanBant geçmiş olsun canım o menapozda oldupu için heralde bi operasyon yapıldı genç yaşta olanlara pek yapmıyorlarmış sanırım araştırdığım
Gulenay1234 BirAlparslanAnnesi sürekli çıbanım var genital de ondanmış meğer deyip durdu bi de dikişlerim var diyor sanki doğum yaptı hastalığı da bilmediğim için yorum yapmak istemedim ama
BirAlparslanAnnesi Gulenay1234 yaşından ötürü parça alınmışta olabilir yada rahime müdahalede olabilir çünki ilk sizden duydum böyle bişey yani
Gulenay1234 BirAlparslanAnnesi bende öyle düşündüm yakacaklar o çıbanı dedi ama yumurtalılar sa alınıyormuş yaşlı bayanlarda belki alındı onda dikiş oluyor mu bilmiyorum ama çok irdeledim briaz saçma geldi dikiş olayı 😃 belki benim yanlışım vardır doğrudur bilemedim ben sezaryen yaptım da onla kıyasladı şaka gibi