HiraNurveAnnesiii Hanımlar iyi geceler kızım 8 buçuk aylık Şuan uyuyor ama uyurken ıııı ııı diye sesli bi şekilde ıhıldıyor sanki bişeyi var gibi başına gelen var mı ? Neden olabilir ?
Bilgegamze HiraNurveAnnesiii hasta gibi bir ses mi yani bir yeri a griyor gibo mi sence? Benim bebegim 1 ay once hastalanmıştı bu sekilde inlemeyle başlamıştı
NinovaLemi HiraNurveAnnesiii benim bebeğim doğduğundan beri yapıyor genelde uykuya dalarken ya da gazını çıkardıktan sonra yapıyor daha çok rahatlıyor gibi bi ses çıkardığı için endişe etmedim hiç
Defomom HiraNurveAnnesiii 5 aylık muhtemelen dis çıkarma dönemine giriyoruz salya eli ağıza götürme oyuncakları sert ısırma bu belirtiler var
Metehan123 Ayniyiz bacim surekli oyle hep bi mizmiz habire iiii ii yapip duruyo elinde kabuklu ceviz vardi en son damagina onu surtuyodu sanirim disten gelen giden de yok ama bi cikarip da rahatlayaydilar
Bilgegamze HiraNurveAnnesiii belki diştir belki de baska biryeri agriyordur takip et canim oksutuk hapşırık vs baslarsa grip olmustir disse care yok cikana kadar çekeceksin
Bilgegamze HiraNurveAnnesiii benim bebegimde öyle başlamıştı. Gece ııı ııı Yapardı bir iki gun icinde hastalığı cıktı ortaya