Kızlar merhaba 27 yaşındayım cildim yağlıdır ama bakımını yaparım hemen son iki aydır çenemden yüzümün kenarlarına biraz da boyuna sivilce artışı oldu emzirdiğim için ilaç da kullanamıyorum doğal ballı sabun vs kullanıyorum ancak bi de sudocrem sürebiliyorum ama geçmiyor normal değil galiba adetim de düzensiz bi kadın hastalığı olabilir mi?