Merhaba arkadaşlar 8 aylık bebeğim var. 6. Ayında emeklemeye başladı. Çok hareketli, sürekli ilgi isteyen, her yere tutunup kalkan bir bebek. Şöyle bir durum fark ettim. Özellikle emeklerken falan düşünce, devrilince kafasını oraya buraya çarpınca özellikle sert bir şekilde vurunca çok aşırı bir ağlama krizi geçiriyor ve bazen nefesi kesilir gibi olup rengi değişiyor bir anda. Hemen kucağa alıp pispislayip. Sakinlestiriyoruz. Uyanıkken sırt üstü yatırilmayida hiç sevmiyor bazen şurup falan vermek için yaptırınca da ağlama krizine girip anlık nefessiz kalır gibi hareketler yapıyor. Sizce bu nefessiz kalma hareketleri kalbiyle ilgili bir sorundan kaynaklanıyor olabilir mi. Çünkü daha önce doktor kontrolümüzde kalbinde hafif bir ufurme var demişti. Ve bunun gelenellile kansızlık dan dolayı olduğu bu söyleyip kan damlamizi arttirmisti.Bizde her ihtimale karşı bir çocuk kardiyologuna gidip testlerini yaptık bir sorun çıkmamasti. Kafama takıldı. Sormak istedim