Kizlar oglum 8 aylik gecen ay 600 gr verdi bu ay da sadece 300 gr almis kilosu az seker tuz vs vermiyorum corbalarina irmik katiyorum ari kasik mama aldim onu veriyorum ama yok arkadas fayda vermiyo cicibebe alip versem mi kilo alip toparlanana kadar diye dusunmuyom desem yalan olur ya mamayi da iciremiyorum reddediyo artik neler yapiyosunuz kilo aldirici bana bi akil verin