Gulenay1234 bebek ne zamana kadar isterse aslinda. 2 yasa kadar bile verilebilir. Ama çoğu insan 1 yastan sonra azaltip ek gidaya agirlik veriyor bazen de bebekler kendiligiinden bırakıyor. Benim bebeim 7 bucuk aylik gun aralarinda hic agzina almiyor krize giriyo ama yatarken 120 130 cc icer ama ben surekli teklif ettigim icin mamalar da hep araya gidiyor bu pahalilikta icim gidiyo valla doktugiumde