Neslisss123 Merhaba hanimlar.Bebegim 5 gunluk suan.Emziriyorum uzerine 30ml mama takviyesi yapiyorum.Bu durumda iki saatte bir mi uc saatte bir mi uyandirmaliyim?İki saat sonra uyandirdigimda asla acikmamis oluyor ve bir saat suruyor uyandirmam😬
TheBaby Neslisss123 Bebeğin yenidoğan. Saat başı besleme gerekiyor. Sonra, sonra zaman aralıkları açılacak. Toksa almaz zaten. Açsa emer
Neslisss123 TheBaby iki saatte bir dedi hastanede hemsireler.Birde mama verince iki saati biraz asabilirsin dediler emin olmak icin sormak istedim.
TheBaby Neslisss123 Canım keşke her bebek aynı olsa ezbercilik onların yaptığı. Benim bebeğim 3.ayında 2 saatte bir içer 90 cc mesela ama seninki 3 saatte bir içer. Her mide aynımı. Sen saat başı ver. Zaten toksa içmez. Ona göre zaten sende anlarsın ne kadar zamanda vermen gerektiğini. Sen bebeğine kulak ver