Merhaba anneler kızım ocak ayında 2.5 yaşında olacak ben çalışıyorum kızıma annem bakıyordu annem bu hafta ameliyat olucak ve kızıma bakacak kimse olmadığı için özel bi kreşe yazdırdım annem ortopedi ameliyatı olucak ve toparlanması 5-6 ayı bulacak yani süreç uzun olduğundan bi düzen kurmak zorundayım kızımın nedense kreşte mutlu olacağını düşünüyorum ama endişelerim var çünkü daha tuvalet eğitimi yok konuşması anlaşılır sayılır amadüzgün değil tek başına çok düzgün yemek yiyemiyor yani ve tüm gün orada bizsiz olucak sabahtan akşama kadar bu yüzden gerginim benimle güzel tecrübelerinizi paylaşıp rahatlatırmısınız yada tavsiyerler de bulunurmusunuz bu hafta ilk üç gün uyum süreci ile başlıyoruz bu hafta kızımın alışması ve annemin ameliyatı için işten de izin aldım umarım herşey güzel olur 🍀