Anneler bebeğim 4 ay 14 günlük ve şu 20 gündür farkettim sıvı mama yerken sıvı şeyler verirken karnı sürekli gurulduyo. Beni emiyor biberon reddi başlamış olabilir evet biberonla birşey mama yemek istemiyor ben mama takviyesi yapıyordum kaşıkla verince yiyor denedim ama biberon ile istemiyor önceden sıkıntı yapmadan sürekli biberondan tüketiyordu farklı marka biberon da denedim yine aynı. Sonrasın da işte sürekli karnı gurulduyor sıvı birşey tüketirken yaşayan var mı emerken de oluyor mesela neden böyle oluyor sizce sürekli karnının guruldaması normal mi doktora gidicem sizden mantıklı cevap alamazsam ve kontrole gittiğimde on gün önce doktor bir sıkıntı yok demişti keşke ozaman doktora söyleseydim. Çok minikken gaz sıkıntımız hiç yoktu anason kimyon da veriyorum gaz sancımız hiç yoktu Ya ki şu 15 20 gündğr bu gurıltuyu çözemedim?