Ozgeruya Kızım 17 aylık ama eline alip bisey yemiyor. Mesela önüne meyve koyuyorum ama eline alıp yemiyor tiksinip kenara koyuyor yada atıyor. Bu durumu nasıl çözebilirim. Makarna vs yiyor ama
bertn Ozgeruya benim kızım 18 aylık aynen öyle istekli bir bebek değil asla eline birden alıp yemez merak etmez hicbirseyin tadını merak etmez o kadar çok cektim ki bu istahsizligindan
Bilgegamze Ozgeruya benim bebeğim de 7 bucuk aylik olduk olmadik.herseyi agzina gotururken yiyecekleri asla goturmuyor ağzına mincirip bırakıyor benim yedirmemi de istemiyor valla sabrim kalmiyor bazen
Ozgeruya Fitifiti ben yedirince çok guzel yiyor ama kendi asla yemiyor sadece makarna pilav kendi yemek istiyor onun dışında bisey yemek istemiyor. Et falan yiyormu bebeginiz
Fitifiti Ozgeruya Hayır maalesef. Abisine 7 aylıkken kuzu pirzola yedirmeye başlamıştım. Her gün eline verirdim yerdi afiyetle. Ama kardeşi bırakın et yemeyi,yemek içindeki kıymadan bile irite oluyor🤷🏻♀️
Ozgeruya bertn aslinda iştahsız degil kızım ama istemiyor eline alıp bazsn agzina ben vereyim diyorum dilimleyip igreniyor
bertn Ozgeruya benim kızımda öyle hem iştahsız hep hicbirseyi yemez hem sevici asla et tavuk yemez şehriye çorbası makarna bazen pilav dışında hicbirsey yemek meyve asla yemez eline almaz bile
Arveninannesiii Benim kızımda aynı şekilde malesef blw sevmiyor demekki çubuk kraker harç hiçbişey yediğini görmedim daha🥲
Ozgeruya Arveninannesiii cubuk kraker makarna pilav yiyor onun harici bisey yemiyor. Bende üzülüyorum kendi yemiyor diye ama tek değilmişim
Ozgeruya Fitifiti aynen bnm kizimda öyle biz alerjigiz bide sadece suan tavuk eti yiyoruz çorbasını yapayim biraz içine didikleyim et yemiyor hemen çıkarıyor
Arveninannesiii Ozgeruya her bebek farklıdır bence yediği sürece sıkıntı yok aç kalmıyorlar en azından 🌸
Ozgeruya Mircet onuda deniyorum cnm meyve tabagi yapiyorum catal veriyorum oynuyor ama yemiyor genede🙂
Ozgeruya 2cocukannesikizimveoglum hazır hissetmiyor heralde bnde zorlamakta istemiyorum ama eline alip yesinde istiyorum.
Ozgeruya 2cocukannesikizimveoglum bizim zamanımız var demekki 🙂 doktorumuzla bile görüştüm bu konuyu biseymi var acaba diye zorlama dedi oda iatediklerini yiyip istemediklerini yemiyor demekki dedi