Yusufagahinannesi Kızlar merhaba bebeğim 6 ay 20 günlük. Ek gıdalara sebze meyve ve yoğurtla 5.5 aylıkken doktorumun tavsiyesi ile başladım sizce yulaf ve irmik vermeli miyim siz verdiniz mi yararı yada zararı olur mu ?
TheBaby Yusufagahinannesi Evet. Meyve püreleri zaten irmikle (bebek irmiği) oluyor. Yulafıda çok tarifte kullanıyorum. Muzlu olanlara çok yakışıyor özellikle
Fitifiti Yusufagahinannesi Zararı olmaz ama faydası da yok. Onun yerine sebze,meyve,her gün kendi avcunun içi kadar kuzu kıyma verin. İlerleyen zamanlarda yulaf unundan pankek,bebek keki vs yaparsınız. Ama henüz çok minik. Sebzelerle iyice haşır neşir olsun.
Belond Yusufagahinannesi ne zarari olucak Allah iyligini versin bacim yiyosa alistir. Anne sutu 6. Aydan sonra besleyiciligi azaldigi icin ek gidaya gecilir. Baska bi postta tarifler yazdim bak oku onlari elhamdulillah oglumu 1.5 yasina getirdim hepsini denedim, tarhana donemi ozellille az baharatli yap ver yesin yavrum
TheBaby Yusufagahinannesi Yulaf ezmesini rondodan geçirin alın size yulaf unu. Ama ben hiç bu işlemi yapmıyorum. Su ile pişirince tüm atsanızda zaten jöle gibi oluyor yulaf
TheBaby Zararı faydası olmaz diyen arkadaşlar. Kadın tek başına vermeyecek. Bunlar aracı ürünler oluyor. Bunların besin değerini yükseltmek doğru yerlerde kullanmak bize kalmış Fitifiti Yusufagahinannesi
Beren-2020 Bebek irmigi ve ince öğütülmüş yulaf ezmesini muhallebilerine kullanıyordum 16 aylik arada sırada yaparım hala