Bende ilk başlarda öyleydim tedavi olmadım geçer dedim üstelemedim sonra rahatsızlığım ilerlemiş anksiyete de depresif majör bozukluk oldu şimdi ilaç kullanıyorum benimde size tavsiyem benim gibi hataya düşmeyin erkenden gidin tedavi alın çünkü ilerledikçe kendinizden çok çevrenize zararınız oluyor