Cnmkzm İlk zamanlar benim bebeğimde hemen doyuyordu daha doğrusu tüm bebekler öyle. Dediğiniz gibi mide kapasitesi küçük. Benim oğlumda memede uzun kalıyordu , sürekli emmek istiyordu telaşlanıyordum acaba sütüm mü yetersiz diye ama hayır. İnanın o duyguyu da almak istiyorlar. Hissediyorlar. Güvende olduklarını. Ten tene temas inanılmaz önemli bir unsur bu konuda yapılan bir çok araştırma var sizde bilirsiniz. Bunalıyoruz bazen yoruluyoruz ama gelip geçici şuan 4. Ayımıza giricez azaldı bile o meme de uzun kalma istekleri şimdi de çevreyle ilgilenmekten emmeye vakit bulamıyor. Demem o ki çok zorda kalmadıkça sütünüzü sağıp vermeyin. Evet bazen olabilir ama sürekli yapmayın. 🙏