Sezeryan olduğumda iğne bile vurmayın ağrım yok demiştim ama hemşireler yine de 2 kere iğne yapmıştı. Burun ameliyatında da 2 gün boyunca hafif ağrılar çektim. Başka bir sorun olmadı. Ama tampon çıkarılırken yoğun burun kanaması sonrası tansiyonum düştü, bayıldım. Başka bir ağrı acı yaşamadım