Busra76 yani eleştirmek değil amacım yanlış anlamayın. Tamam pandemi bebeği ama siz niye hiç konuşmadınız? Naptınız bütün gün? Konuşmayıp sadece tv nin önüne mi koydunuz? İsmiyle de çok seslenmedim diyorsunu, yani hiç mi iletişim kurmadınız çocukla… Umarım şüphelendiğiniz bir durum yoktur. Bence bundan sonrası için güzel bi plan yapın ve iletişime yönelin. Bol bol konuşun, kitap okuyun, şarkılar söyleyin, oyun oynayın. Yapacak çook şey var