Merhaba kızlar size birsey daniscaktim ben emzirme yastığını kızımı uyutmak için de kullaniyorum hatta uyuduğunda ordaa kalıyor OYle uyuyor beli için sorun olabilir dedi bir arkadaşım ben 1 aydır oyle yapıyorum kizimin 2 ayina bir hafta var ayakta sallayarak uyuyor genellikle kolik oldugu icin boyle cozum buldum baska bir yastiklami sallamam lazım