Balogluum Açık öğretimle çocuk gelişimi okumayı, sonra eğitimlerle ilerlemeyi düşünüyorum 27 yaşındayım normalde mesleğim başka ama yapmayacağım. 2 yıllık direk geçiş hakkım var onu mu yapayım? Yoksa çalışıp lisans mı okuyayım ne dersiniz?