Aynr16 mastit geçirirken elime geliyordu ama o süreç çok ağrılı ve acılıydı antibiyotik içerek o bezeleri eritmeya çalışarak geçerdi memenin içinden bahsediyorsunuz değil mi? Emzirme bittikten sonra meme ultrasonu çekildim ufak bi kitle var çok şükür iyi huylu ben mastitten kaldığını düşünüyorum