mervem-34 Elazığli olupta çocuk doktoru onerirmisiniz özel veya devlet farketmez buralı degilm doğum yaptm burda bır aylık kontrolü için
Snmgzl233 Abdurrezzak kayayı bende cok duydum ama gitmedim şehir hastanesinde kazım karagöz var oda cok iyi bi doktor elazıgda oldugum zaman icerisinde ona götürdüm ben ilgili alakalı sizi dinliyor iyice