Sadem1 biz 1 yaşına kadar bu şekildik 🤦🏻♀️ sürekli bişeyler yapardım her öğün ama yemezdi oğlum iki lokma yese bayram ederdim 🙃
Sürekli emerdi. emerek ve su içerek hayatta kalıyor derdim 🥲 ama sonra sonra açıldı çok şükür 🙏🏼
Yani demem o ki başlarda çok zor oluyor kabul etmiyor bebekler ama siz yine de çorbasını yoğurdunu meyvesini saatlice vermeye çalışın 1 lokma da alsa kardır, varsın emsin.. Zamanla alışacaktır o da ek gıda işine mutlaka 🙋🏻♀️