Denizzzzzyldz Arkadaşlar merhaba, Madela veya sprctra süt sağma makinası almayı düşünüyorum. Aranızda kullanan var mı?
talula Denizzzzzyldz spectra çok güzel gerçekten ikisinide kullandım hatta ameda da kullandım en iyisi spectra
YeniAnneIstanbul Denizzzzzyldz bende medela cift elektrikli vardi guzeldi ama lansinohda kullandim o da guzeldi
Denizzzzzyldz Tobby19 ben hastahane tipi olanı değilde internette satılan var ya direk onu almak istiyorum. Çift başlı olanını almayı düşünüyorum. Kısa sürede süt sapması çok önemli benim için
Tobby19 bebegimveben2021 evet çift pompaydı, süreyi pek hatırlayamıyorum ama uzuun uzuun beklediğimi hatırlamıyorum
Tobby19 bebegimveben2021 çift pompaydı evet yani hatırlamıyorum bir yıl oldu neredeyse ama 15-20 dk dan daha azdı