YadeeeeeAsel Bununla karşılaşan var mı şuan yatışımız yapıldı hastaneye ne mama ne süt hiç bi şekilde yemiyor kafayı yemek üzereyiz şuan serumla besliyorlar nasıl atlatılcak 1 ay sürer diyorlar olan var mı