Momyfat93 benim 4 gün geçti yarın 5 olucak daha yapmadım valla 1 haftayı beklerim herhalde 😂 hayır bide benim bitek göğüs ağrısı oluyo başka belirtim de olmuyordu öbür hamileliğimde ve geçenlerde göğsüm sızladı aynı o zamanki gibi korkuyorummm
öyle Bi içimi döktüm 😂😂