Ayse252125 Artık dayanacak gücüm kalmadı oğlum 3 ay 10 günlük ve tam 1 haftadır ne gece uykusu nede gündüz uykusu var onun yanında bağıra bağıra ağlamalar asla uykuya dalamama beş dakika da bir uyanma var mı benim gibi olan atak haftası mı oluyor bilmiyorum
Deryaoz Ayse252125 ay o zamanlarım geldi aklıma gece olsun istemiyordum her gece fiks aynı saat bağırarak uyanıyordu sonralarda o saat değişti 2 saatte 1 uyanıp bağırmaya uyumamaya başladı bende kafayı kırdım şimdi 1 yaşında geçti ama bende geçtimm neler yapmadm neler
eymeninannesiiiiiii Ayse252125 3 ay atak haftasından selamın aleyküm 🥺😴😴😴😴😴😴bizde öyleyiz daha yeni uyuttum 5 den beri
Ayd23 Ayse252125 valla çizelgede üç dört hafta gözüküyor bitince yeni beceriler gelişmiş olacakmış o yüzden mutlu olun diyorlar. Tabi zor ama geçeceğini bilip sakin kalmaya çalışıyorum
turkerg Motivasyonunuzu bozmak istemem ama oglum o ayalrdan 9 aya kadar gece ayni o sekildeydi, 30-40dk da bir uyanirdi🤦🏽♀️ Iyi delirmedim diyorum bazen.
Ayse252125 turkerg ben şimdiden delirdim artık eşime bırakıp başka odaya gidip sakinleşir tekrar geliyorum
[silindi] eymeninannesiiiiiii 5ten beri ben de kucağımdan indiremedim, acaba uyur mu ki benim kızçem de 🥲
[silindi] Ayse252125 Tam 3 aylık, dünden beri aynı 🤷🏽♀️ Koyduğum anda uyanıyor, almazsam da ağlamaya başlıyor ve asla susmuyor. Üstelik meme reddi had safhada, sanki boğuluyormuş gibi basıyor yaygarayı 🙄
Ayse252125 [silindi] evet emmek istiyor ama ememiyor yani süt mü yok diyorum var fazlaca ağlıyor cidden bi yeri mi ağrıyor diyorum artık