@KonudanBagimsiz Biz inglesina trilogyden sonra gb pockit plus kullanıyoduk ama biraz kullanımı zor açıkçası. Evet küçücük ama benim oğluma yeterli gelmedi. 2,5 yaşında şuan ayakları yere değiyor. Sattım ben. Hamilton aldım sürüşü manevrası kapanışı gb pockit e göre çok çok çok iyi. 3 araba değiştirmiş biri olarak kabin boyda konfor istiyorsanız kesinlikle bir hamiltonu inceleyin derim