Esra43 Kızlar şarjlı süpürge almak istiyorum acaba dyson mı yoksa başka bir marka mı kararsızım sizce
Merve Esra43 tabiki Dyson 🥰 V12 kullanıyorum her gün aşk yaşıyoruz 🤭🙈 inanılmaz bişi dyson i-na-nıl-maz !
kirmizibasliklikiz_ Esra43 philips oneririm. Dyson da tusa basili tutma ozelligi varmis sanirim hepsinde var mi bilmiyorum ama philipsi oneririm sarji da uzun gidiyor 😊
Merve Esra43 V15 te klasik dyson tetik sistemi var. Ve emiş gücü yüksek ağır bir süpürge. Bir de halı püsküllerini fönleme özelliği yok. V12 daha hafif tetik değil tuş özelliği var. Toz haznesi de V15 e göre daha küçük 🙏 diğer tüm özellikleri aynı