Haydi herkes yaptığı kavanoz mamalarını, püf noktalarını paylaşsın yardımlaşalım. Mesela ben sebzeli kavanoz maması yaptığım zaman içine kemik suyu da katıp 6 kavanozu 6-7 günde tüketiyordum ama içinde tavuk - et suyu, semizotu ve ıspanak olan mamalar 2 günden fazla bekletilmemeliymiş.