Tgcasil Merhabalr bebeğim 2 aylık ıkı gündür kakası sıvı ishal seklınde yemyeşil. Dün doktordan geldik bir sorun yoktu ama doktor bacaklarını ittirdi kaldırdı acaba ondan mı oldu meme+Mama seklınde gidiyorum bu durumu yasayan vad mı acaba normal mi
SEDANURRRR Tgcasil bacaklarını indirip kaldırmakla ne alakası var kız ben bebeğimin bacaklarını devamlı hareket ettiririm ama mamadan olabilir rengi
Boranimmm Tgcasil galiba 2 ayliklarda moda😅 bizimde 4-5 gün yeşil oldu yeni yeni düzeliyor. Yüzde küçük sivilceler de oldu gazida arttı cikartamiyor😔
Slyshn Tgcasil benim ilk oğlum 1 yaşına kadar hep yeşil kaka yaptı tahlillerde fakan herşey normaldi hiçbir hastalığı çıkmadı şimdi 9 yaşında hiçbir sorun olmadı çok şükür.. üşüttü diyenler oldu annelerimiz falan ama alakası yok yaz mevsiminde de öyleydi. Doktor bunun iki nedeni var dedi 1. Düzensiz emzirmek 2. Annenin sebze ağırlıklı beslenmesi bana her ikisi de uygundu çok takılmadım.
Eftelyaelin Tgcasil benim kızımında öyleydi mamayı değiştirin sma kullanıyordum ilk zamanlar sorun yoktu 2 aylığa geçince yeşil ve sıvı oldu gaz problemi mukuslu kaka haline döndü bi 15 gün vermeye devam ettim baktım değişmiyor şuan aptamile geçtim düzeldi sma nın içeriğinde olan birşeye alerjisi olduğunu anladım umarım faydalı olmuştur mama değişimini tavsiye ederim çünkü rahatsız oluyorlar gaz problemi gittikçe artıyor
Mihre Benim kızımın da öyleydi.Alerjisi vardı tabi.Bir çok sebebi var ama ön sütü fazla alırsa,üşütürse,alerjisi varsa,siz çok yeşil yapraklı sebze tüketirseniz gibi gibi.İshal gibi olmasının sebebini bilemiyorum ama
Tgcasil Eftelyaelin bende sma kullandım 15 gün istemedi aptamile geri gectim 4.kutumuz ama neden böyle oldu anlamadım😞😞😞
Eftelyaelin Tgcasil olabiliyor her bebekte her mama aynı etkiyi göstermiyor mesela hip combiotik i çok öneren oldu benim kızımda kabızlık yaptı sıkmayın canınızı yani