Ebruli3452 canım bizimkilerin hepsi Almanya da, ama inan artık orada ırkçılık çok patlak verdi ve eski almanya değil, şimdi para birimleri yükseldi diye değil öncesinde de bizimkilerin hep dönme niyetleri vardı amcam 2 sene önce emekli maaşı ve çalıştırdığı dükkandan kazandıkları ile ev aldı buradan.Kendisi şef, aynı zamanda Ford an emekli oldu. Yani demem o ki dil bilmeden, iş ayarlamadan oranın havasını koklamadan riske atıp gitmeyin.Çünkü o tv de ropörtajlarda çıkan gerzeklerin dediği gibi ben Avrupa’da 2 ay çalışırım evimi de arabamı da alırım gibi bir durum söz konusu hiiiç değil.