Alpsmomm evet gazi var bu sabah karni baya şişti masaj yaptım ütüyle mendil ısıtıp koydum en son çare kulak çöpünü zeytinyaglayip uyarı yaptım attı baya ama hala var birazcık süt içti şimdi uyudu tekrar. En son gece 2 bucukts yemişti korkuyorum artık baya aç kaldı ya