Ipekada34 ben bebeğinizin, anne sütündeki milyonlarca antikordan, güçlenecek olan bağışıklığından mahrum kalmaması için, bilmiyorsanız bilgilenip, hamile olsanız da emzirebilme şansınızın olduğundan bahsediyorum. Amacım yardımcı olmaktan başka bir şey değilken, üslubunuz hiç hoş değil. Canınız bilir.