Elmass42 bebeğim çok daha küçükken bir iki aylık falandı 1 numara mama yerine 2 numara mama vermişiz tam 400gramlık paketi ve neredeyse bitmişti, bitmeye yakın fark ettik. 6ay sonrasında kullanmamız gereken bir mamayı günlerce her beslenme saatinde içirdim çocuğuma 🥺🥺 ama hiçbir şey olmadı çok şükür. İshal ya da kabız yapabilir midesini bağırsaklarını rahatsız eder, gazı fazla olur vesaire gibi anlık sorunları olabilirmiş. Bizde olmadı çok şükür ama ciddi kalıcı bir sıkıntı yaratmaz Allahın izniyle, korkmayın.