Kızlar selam
evde hiç tv açmıyorum gündüzleri kızım uyuduktan sonra açıyoruz genellikle ama son 1-2 aydır gündüzleri açmaya başladım içeride ses olsun diye basenleri de kukuli açıp telefondan izletiyorduk şu an telefonu televizyonu o kadar çok istiyor ki telefonu bırakmıyor elinde bırakınca kafasını yere vuruyor değişik değişik hareketler inanın ne yapacağımı şaşırıyorum üzülüyorum da daha 1 yaşında böyle telefon televizyon istiyor ilerisi nasıl olacak sizlerde yaşadınız mı nasıl unutturabilirim