Oflu_u DuyGu1209 benimde 3 aylık 4 günü geçince zeytinyağı içiriyorum 1 çay kaşığı ama normal yani 10 güne kadar :))
DuyGu1209 Ecemmclk5353 sürdüm ama bı hareket yok sadece gaz çıkarıyor ama karnında şişlik de yok yapamaması durumunda şişlik olur ağlar dimi yani kontrollerine 10 gün var o yüzden burdan öğrenip fikir almak istedim
Ecemmclk5353 DuyGu1209 iyi yaptın canım bekle 10 gün geçerse yapmazsa aglar zateb rahatsızlık olır zateb anlatsın canım o zaman doktora götürdüm bagırsaj için masaj yap bol bol elinle su içir az canım su cok önemli