Bebeğim 47 günlük sabahtan beridir burun tıkanıklığiyla uğraşıyorum fizyonik serumla temizliyorum baya da çıkıyor ama bı turlu acamadim sürekli burnu tikali hiritili balgam gibi bişey var uykusundan uyandırıyor öksürük arkası öğürme geliyor ☹️😞 galiba üşüttü bende öyleyim benden geçti muhtemelen napsam da geçer yardım edin nolur hastaneye gitsem mi bilemedim sağlık ocağına gittim serumla temizle dediler sıcak tut dediler yapıyorum ama gene yok doktora gitsem mi ki 😢😖