Arkadaslar çocuğum 3ocakta kreşe baslıcak nasipse.
bebeğini kreşe yollayan varmı. Oglum ogle uykusu uyumuyor cok nadir uyuyor.ve cok inat bir cocuk nasıl yapcaklar bilmiyorum biryerde bi yazı gordum cocuklara uyku surubu vs yazıyodu. Beynim bulandı ya biri beni aydınlatabilir mi?