Feride10 Kızlar merhaba, babam çarşamba günü öğleden sonra 3. dozunu oldu. Hala halsizliği, eklem ağrıları geçmedi. Neredeyse iki gün olucak. Normal mi bu? Başına gelen var mı?
Nilunas Feride10 ben 3.dozu felan yaptırmayı düşünmüyorum 2.de ölüyorum zannettim 3 gün agrıdı başım ve kemiklerim 🤗
BusraG Feride10 babam daha önceden verem atlattığı için ar sıra damar açılır kanama olurdu. 3.doz biontech’ten sonra 1 ay içinde enfeksiyon artışı oldu ve yoğun kanamadan hastanede yattı. Bugün taburcu oldu.. Hast anede duyduklarımız şöyle : Gelen 2 hasta felç geçirmiş aşı sonrası. Babama yan etki yaptı. Canlı aşı olduğu için içinde mikrop barındırıyor. Ben olmadım. Gördüklerimden snra da olmayı düşünmüyorum
Yasemin38 Feride10 Normal canım gerekli durumda parol kullanılabiliyor ama kendi durumuna göre değerlendirmeli
Feride10 Nilunas ya valla insanın yaptırası gelmiyor üçüncü dozu böyle örnekler gördükçe😟 babamın ilk iki de ağır yan etki oldu ama bir günde geçmişti. Oyüzden biraz korktum açıkcası bu kadar uzun sürmesine
Feride10 BusraG ayy çok geçmiş olsun ya Allah bi daha yaşatmasın😔 peki yan etki hemen mi oldu yoksa bi süre geçtikten sonra mı?
BusraG Feride10 1 ay içinde enfeksiyon yükselmeye başladı. Hemen yan etki yapan da var. Bizde 1 ay içinde gerçekleşti. Grafen Dioksit var MRNA aşılarında. Vucuttan ömür boyu çıkmıyor maalesef
Yasemin38 Feride10 bende dün oldum 3.dozu bende de halsizlik eklem ağrısı falan vardı bugün valla parol içtim daha iyiyim şuan çok şükür