Nazlican çok geçmiş olsun 💐 bi an önce bebişinize kavuşmanız dileğiyle . Ben acil tıp teknikeriyim. Yeni doğan yoğun bakımda çalışmadım ama çalışan arkadaşlarımdan biliyorum bir kaç gün genel durumunu takip edip sonra çıkarıyorlar bu gibi durumlarda tabi şimdi net olarak solunum sıkıntısının derecesini bilmiyorum net bişey diyemem. Görümcemin bebeğininde ciğerlerine su kaçmıştı doğum sırasında o da 2 gün yoğun bakımda kaldı emzirmek için verdiler annesine emebildiği için cıkarttılar yoksa biraz daha tutacaklardı. Dualarım sizinle inşallah sağlıcakla kavuşun en kısa sürede ❤️