Dilara55 duaelvin o kadar zorlanıyorlar ki benim oğlum da 3.aydan sonra yalancı memeyi Bıraktı şimdi annemler uyuturken çok zorlanıyorlar😑kendisi de perişan oluyor biberon verelim dedik onu da almadı 😑 bende düşünüyorum nasıl olabilir diye 😑
Cinar_annesi @duaelvi duaelvin önceden ağlayarak uyaniyodu bende emzirip bi sure oynayip uyutuyodum ama bu aralar uykudan gulerek uyaniyo uykuya gecerkende emmek istiyo😟uyanir uyanmaz emzirmeyi deniycem eskisi gibi
duaelvin Dilara55 çok sıkıntılı yaz tatilinde alıştırmalıyım yoksa zor olacak bakıcı gelince 🤷♀️🤷♀️