Deletedmom5284 Pertingeniniz bende harcarım ama mesela atıyorum 500 varsa 200 saklarım, nakitim olsada karttan harcarım böylece ay sonu eşim kartı öderken o nakit kumbaraya gitmiş olur 😂
sarmaliklahana Pertingeniniz Bana verdiği paraları harcamıyorum link atıyorum netten alıyor verdiği para cebime kalıyor 😆😄
Feris-04 Pertingeniniz bizim komşu teyzemiz şuraya borcum var, taksitim var amcadan paraları alıyordu hep altın yapmıştı 😂😂