Bebeğim 11 aylık şimdiye kadar hep emiyodu ek Gıda ile birlikte ama 4. Ayından sonra kilo alımı yok denecek kadar azaldı. Tahliller yapıldı temiz sadece çölyak sonucunu bekliyoruz. Doktor artık mama+meme+ek gıda gitmemi söyledi günde 300 cc mama ver dedi ama ben 30 cc bilen zor veriyorum. Nasıl alıştırabilirim bebeği böyle olup sonradan alışan var mı ? Bu mamayı başka bişeye karıştırıp verebiliyor muyuz yoksa sadece suyla hazırlamamız mı gerekiyor hiç bir bilgim yok yardıma ihtiyacım var şuan