2 yaşına girecek az kaldı ama biz de bittik. Düzene karşı, oyuncak dolabı toplu görmeye dayanamıyor oynayıp sıkılmış olsa bile düzenli kalmayacak. Çamaşırları katlayamıyorm gördüğü an izin vermiyor katlı görürse yıkmak bozmak istiyor izin vermeyince feryat figan. Bir saniye mutfakta iş yaptırmıyor ağlıyo elimden tutup beraber oyun oynayalım istiyor. Ki zaten günün çoğnluğu onunla oyun oynayarak konuşarak geçiyo ama işlerin de yapılması lazım. Hani çocuklu evdir dağınık olsun bisey olmaz kalsın önemli bir olan çocukla ilgilenmek deniliyo eyvallah ama misafir de geliyo bu eve sık sık ve ev kendi kendini temizlemiyo onu geçtim evin ev ahalisi için de temiz olması lazım. O uyuyunca yapmaya çalışıyorum kendime vakit ayıramıyorum bu sıra biraz da üşüttü sanırım memeden kesmek istiyorduk o da yarım kaldı iyice düşkünleştu yemeği reddediyor hep emmek istiyor çok üzülüyorum iştahı iyi bir çocuktu sonradan aşırı seçmeye başladı. Hep bir bağırış hep bir ağlamak istediği istediği an olsun, olsa bile bazen neden oldu diye ağlar canı istesin ağlar napacağımı şaşırdım